Elke dag een schone auto?
Dat kan met ons Onbeperkt abonnement!
WIJ ZIJN NU OPEN
Ma t/m Vr 8.00 - 20.00
Za en Zo 9.00 - 18.00
HIER VINDT U ONS
Cartograaf 1, Duiven
Carwash De Duif Onbeperkt is beschikbaar in 2 varianten:
– Het Beste + PantserPlus voor € 37,50 per maand
– Meest gekozen voor € 31,- per maand
Spelregels
- Voor een vast bedrag onbeperkt wassen (maximaal 1 keer per dag)
- Het abonnement is kenteken gebonden
- U kunt maximaal 1 keer per maand en maximaal 3 keer per kalenderjaar het kenteken van het abonnement wijzigen
- Geen zorgen, 1 maand opzegtermijn
- Betaling via automatische incasso
- Abonnement niet beschikbaar voor autobedrijven of taxi’s (groene of blauwe kentekenplaat)
Veel gestelde vragen
Kan ik na activatie gelijk gebruik maken van mijn Carwash De Duif ONBEPERKT abonnement?
Hoe word ik herkend aan de kassa?
Ontvang ik een Carwash De Duif pas?
Kan ik het saldo van mijn waspas gebruiken om het abonnement te betalen?
Ja, dit kan. Log eerst in met uw waspas en klik op het kopje “Mijn abonnementen”. Volg hier de stappen en vul het saldo van de waspas in dat u wilt gebruiken. Betalen met uw waspas kan eenmalig bij de aanschaf van het abonnement, daarna wordt het maandelijks van uw rekening afgeschreven via een automatische incasso.
Kan ik op een andere manier een abonnement betalen dan via een automatische incasso?
Nee, de enige manier om voor uw abonnement te betalen is via automatische incasso of, bij de aanschaf van uw abonnement eenmalig, met het bestaande saldo van uw waspas.
Met hoeveel kentekens kan ik op mijn abonnement wassen?
Met een Carwash De Duif ONBEPERKT abonnement kunt u met één kenteken wassen.
Hoe wijzig ik mijn kenteken?
Het kenteken kunt u wijzigen via uw account.
- Log in op uw account via de knop “Inloggen abonnement”;
- Klik op “Mijn Abonnement” in het menu;
- Klik vervolgens op “Kenteken wijzigen”
Wat is mijn inlognaam?
Waar vind ik de (BTW) factuur van mijn abonnement?
U kunt de facturen vinden binnen uw account.
- Log in op uw account via de knop “Inloggen abonnement”;
- Klik op “Mijn Transacties” in het menu;
- Hier vindt u een overzicht van al uw wassingen en facturen van uw abonnement/waspas opwaarderingen;
- Om een factuur te downloaden klikt u op het blauwe icoontje in de rechter kolom
Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?
Het rekeningnummer kunt u wijzigen via uw account.
- Log in op uw account via de knop “Inloggen abonnement”;
- Klik op “Betaalmethode / rekennummer wijzigen” in het menu;
- Ter verificatie van de wijziging zal er een iDeal transactie van € 0,01 voldaan moeten worden.
- De eerste volgende incasso zal hierna via het nieuwe rekeningnummer verlopen.
Wie is Mollie?
De automatische incasso is mislukt, wat nu?
- Geen probleem, dit kan uiteraard wel eens gebeuren. Van onze betalingsverwerker Mollie zult u een betalingsherinnering met een betaal-link per email ontvangen. Op deze manier kunt u de betaling veilig, gemakkelijk en snel voldoen.
- Email niet ontvangen? Check uw ongewenste items/spambox op ontvangst.
- Let op: Indien er géén incasso heeft plaatsgehad, is uw abonnement NIET actief.
Hoe beëindig ik mijn abonnement?
U kunt uw abonnement beëindigen via uw account.
- Log in op uw account via de knop “Inloggen abonnement”;
- Klik op “Beëindigen” in het menu;
- Let op: log uiterlijk 1 dag voordat de nieuwe maandtermijn ingaat in op uw account om het abonnement te beëindigen.
- U ontvangt dan een bevestiging per mail.
Heeft u nog vragen over het abonnement?
Stuur ons een mail