De grootste wasstraat, maar belangrijker nog: de beste!

WIJ ZIJN NU OPEN

Ma t/m Vr       8.00 - 20.00
Za en Zo          9.00 - 18.00

HIER VINDT U ONS

Cartograaf 1, Duiven

CLAIM UW KORTING

Bij aankomst bij onze voorwasstraat staat een medewerker direct voor u klaar. U kiest hier nog geen wasprogramma. Bij de hoofdwasstraat kiest u een wasprogramma naar keuze en rekent af (per pin of contant). Na betalen, begeleiden wij u op de kettingbaan. U zet dan het linker voorwiel in het spoor en de auto in de neutraalstand (in zijn vrij). En daarna, alleen nog maar genieten van al het werk dat de machine voor u doet! De wasstraat werkt heel precies en snel. Na de wasbeurt komt u op het uitgebreide stofzuigerplein. Gebruik van het stofzuigerplein, met handige schoonmaaktools, is gratis voor alle bezoekers van de wasstraat. Heel veel wasplezier!

Veel gestelde vragen

Wat zijn de afmetingen van de wasstraat?
De maximale doorrijhoogte is 2.05m en de maximale breedte is 2.00m. Bij twijfel over de afmeting van uw voertuig adviseren wij u graag.
Kan ik ook met een cabrio door de wasstraat?
Cabrio's kunnen probleemloos door onze wasstraat.
Kan ik gratis mijn auto stofzuigen?
Na iedere wasbeurt kunt u gratis gebruikmaken van één van onze 31 krachtige stofzuigers.
Hoe kan ik betalen?

U kunt bij de wasstraat betalen met: contant, waspas, Pin, Creditcard, Nationale autowasbon, Multitankcard, Shellcard, Travelcard en AVJT

Wat kost een waspas?
De waspas is helemaal gratis.
Hoe kan ik een waspas krijgen?

U kunt de waspas aanvragen bij de kassa van de wasstraat of online

Wat kan ik met een waspas?
Met de waspas kunt u extra voordelig het wasprogramma betalen. Ook kunt u op het stofzuigplein en bij de kassa de glasdoekjes, cockpitdoekjes, droogdoekjes en geurhangers afrekenen.
Kan ik meerdere waspassen hebben?
Elk account ontvangt één waspas. Op verzoek kan een extra waspas aangevraagd worden voor bijvoorbeeld uw partner. Zo kunt u beide gebruikmaken van het tegoed op het account.
Wat kan ik doen als ik mijn waspas kwijt ben?
Als u uw waspas heeft geregistreerd, dan weten we welke waspas van u is geweest. Deze kunnen we blokkeren en vervangen voor een nieuwe. Uw saldo blijft uiteraard behouden.
Wat doet u bij verlies of diefstal?

Vul altijd online uw persoonlijke gegevens in. Dit helpt ons om uw Waspas terug te vinden in ons systeem én u ontvangt een eenmalige registratiebonus van € 3,00! Als uw Waspas zoekraakt, neem dan onmiddellijk contact op of kom langs (met legitimatie). We maken kosteloos een nieuwe Waspas voor u aan en we zetten uw tegoed over. De oude Waspas wordt geblokkeerd.

Kan ik voor mijn waspas een factuur krijgen?
In de online portal kunt u naast het inzien van uw transacties of wijzigen van uw gegevens ook facturen downloaden (pdf) voor uw administratie.